wonderwoman

hejbloggen, jag ska forstätta förra inlägget.
när jag kom hem efter skolan så gick ja direkt till mitt rum och röjde. det såg hemskare ut än vad det var faktiskt. så jag blev klar på en liten stund. medan jag städae frågade david om jag ville komma ut men jag orkade inte svara tills jag hade städat klart drygt en halvtimme efter. jag har ingen kompis så jag ringde och han sa att han var påväg för att möta patryk och erika, sen skulle smeity och anelja komma. efter samtalet så knappade jag in smeity's nummer på hemtelefonen och ringde upp henne. hon skulle äta klart och komma till mig det tog kanske bara tio minuter för henne som är ett mirakel eftersom smeity är en av de slöaste människor jag känner. ( ta inte illa upp nu ). men i alla fall ringde hon och sa att hon och anelja stod nere på gården och väntade på mig som tur var jag helt klar och skulle bara sätta på mig strumpor sen sprang jag ner. vi skulle träffa patryk erika & david nere vid video hörnan.
där satt dom ett tag medan jag anelja och smeity drog och dom blev typ sura. sen kom dom i alla fall.
-- david och erika satt själva och vi andra stack till världens mysigaste ställe där vi hade jätte kul. vi var där i nästan 3 timmar kan jag tänka mig. men ni blir säkert lite uttråkade av vad som har hänt hela min dag nu .. och just det bilderna jag gjorde på photoshop i skolan blev jätte bra.
jag vet att inlägg är ganska tråkiga utan bilder men jag hittar inte sladden då har inga nya bilder att lägga in, ni som läste förra bloggen har säkert sett den här som jag laddar upp därför tänkte jag också ladda upp någon låt jag tycker är bra, PPPUUUUUUSSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0