surpuppa

hejhej bloggen, jag har ssuper tråkigt och har inte kommit någonstans och är jätte sur. för att jag hatar vänner som sviker! jag vet helt säkert att jag har svikit många i mitt liv men den här vänskapen har gått fram och tillbaka för mycket och nu är det mer en på tvingad vänskap tror jag. den här tjejen säger mycket och vill mycket men kommer inte någonfuckingstans. (ursäkta språket). och nu verkar det som hon vill prata efter att det gått nästan en hela jävla vecka. eeeeh nej tack .. skulle fan eller tro det!?
_____________________________________________________________________________


en bild på patryk från allmänna.

Kommentarer
Postat av: Alexandra De la paz

Villken fin ny design du har!:)

Kram

2009-04-18 @ 20:33:46
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0