pigg som en murt

hej bloggen, förlåt att jag aldrig skrev igår kväll var lite upptagen med annat.
just nu sitter jag och väntar på att min ipod ska ladda klart, medans så lyssnar jag på musik vill gärna gå ut faktiskt.
idag kom jag en och en halv timme sent till skolan för att ingen var hemma och jag sprang runt som en galning och letade efter nycklar. men tillslut hittade jag dom under klädhögen på min fotölj där jag hade letat flera gånger innan. hur som helst så hade jag gympa som sista lektion som jag skulle leda med ranja det var ganska katastrofalt p.g.a att vissa i vår klass kan inte spela basket, som är helt sanslöst faktiskt. efter lektionen var jag hetl död och nästan sprang hem. jag längtade så efter duschen och nu är jag ny duschad, jag duschade i ganska så kallt vatten men det var rätt så skönt efter att ha sprungit runt som jag inte brukar göra ofta. jag är en riktig latmask när det gäller sånt. jag hade nästan hoppats på att någon skulle ha frågat om jag ville komma ut nu men jag antar att ingen orkar just nu alla mina kompisar är ju på prao lyckos dom. spciellt david (subway) fyfan vad nice. jag praode ju på någon jävla möbelaffär det är det värsta, tråkigaste sämsta ställe man kan praoa på säger jag bara. men nu ska jag ringa runt lite och be någon komma ut och spela basket med mig. PPPPUUUUUSSSSAAAAAARRRRR.


dagens modell, en av mina favoriter Adriana Lima.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0