PAUSE

hej det händer verkligen ingenting intressant i mitt liv just nu bara en massa skit om jag ska vara ärlig ska jag ta en paus tills saker ordnar sig med livet jag tar en kort paus, för det känns som om livet viker sig och jag hänger med, snälla ni som är mina vänner och läser min blogg kan väl sluta prata med mig börja hata mig och snacka bakom min rygg snart kan det väl bli min tur .. ? hejdå på ett tag, när jag kommer tillbaka skulle jag vilja ha en fråge stund, låter det bra??




jag saknar den här tiden .. </3 ?

Kommentarer
Postat av: Indra

För några veckor sedan blev jag medlem här: http://www.freestreet.se/?r=11081 sen dess har jag fått hem presenkort till ett värde av 950 kr. Helt otroligt och helt GRATIS! Det bästa är att man själv får välja vilka butiker man vill spendera presenkorten på, jag har bland annat valt H&M och cdon. com. Bli medlem du med, det är jättelätt =)

2009-04-26 @ 11:38:40
Postat av: smeity

kidus`? :(

2009-04-26 @ 12:48:10
URL: http://eslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0