newsflash

godkväll bloggen,
jag har exakt fyrtio minuter på mig att göra vad jag vill vid datorn. jag har nämligen gått och lagt mig vid tolv ett tiden de senaste dagarna och mamma har inte varit speciellt nöjd.
idag efter skolan stack jag anelja smeity aminata kameliya & solaf till vällingby för att se på bäst i väst för er som inte vet vad det är, ärdet en musik/sång tävling för grunskolor i vällingby/hässleby vst, strnd, gård/vinsta. dom som kom vidare i sina egna skolor fick tävla i tävling i k:fem. dit vi gick för att kolla. det var rikitigt kul att se eftersom det fanns 2 tjejer speciellt som visade sina trosor *fniss*.
laila bagge var där för att vara jury. fyfaaan vad sur jag blev när hon sa att Naomi & Tracy behövde öva mer BITCH!
JAG - det här är ingen jävla idol .. kärring!
LAILA BAGGE - jasså?!
fyllekärring säger jag bara.. haha jag känner mig stolt. jag skrek kärring till laila bagge!
det fanns en tjej som sjöng som verkligen var BÄST, hon hette blenda och var verkligen jätte bra på att sjunga. att hon inte vann var en besvikelse faktiskt. jag blev så arg att jag började skrika HOE i publiken .. Oops!
under tiden allt detta hände så hade jag sannas super högklackat och hon hade mina kinaskor på sig och jag sprang runt och såg ut som ett fån. fast skorna är så fina säkert 12 cm hög klackat inget för mig.
hur som helst tänkte vi stanna kvar ett tag men min mamma ringde och bad om sitt busskort hade glömt att hon skulle någonstans, så vi drog hem. dagen fortsatte sen så gjordee jag ett stort misstag när jag ******** frukt pulver! fyfan jag har fortfarande ont i näsan. sen hittade jag smeity & patryk världens mysigaste ställe som ligger * blank * hemlighet. nu ska jag fixa aminatas suddiga design spana in http://aamie.blogg.se ! PUSSAR


Kommentarer
Postat av: Telma

Sv: haha sant verkar inte som en riktig bråkstake på träningarna SANT haha men du har säkert hört om det där bråket jag snacka om förra träningen det var darför jag skrev det inlägget, haha :D!

Naaw Kidah du ska inte säga något om att vara snäll ;), du är ju en riktig cutiepie :O! Ska skriva ink. Kidah på inlägget om laget haha :D! <333

Love U!

2009-04-17 @ 13:18:58
URL: http://justonettelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0