mys med patryk

hej bloggen, det här är mitt artonde inlägg på endast åtta dagar då jag har använt bloggen.
jag har varit ute med kameliya först och vi spelade basket det var rätt så chockerande då jag vann över henne. sen gick vi till åkermyntan för att jag skulle lämna en massa böcker och kameliya skulle köpa bakplåtspapper. på vägen hem till kameliya för att lämna henne hände mycket. jag patryk och smeity fick skottskador efter Saids jävla cp softairgun. jävlar vad det gjorde on så nu har jag ett litet rött märke på låret. Det gick någon timma sen gick alla hem utan jag och patryk som satt oss och pratade i typ en timme. det var riktigt mysigt det vill jag gärna göra igen.
Förresten ska jag sluta med dagens modell skitet. jag orkar inte hålla på helt ärligt inte hålla på men ha en bra fortsatt kväll. - kyssar till snyggingen Robert Pattison nedan, och er läsare såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0