late night bloggin

hejhej det kanske inte är så sent för just er men för mig att sitta och blogga ett på natten är nästan ett mirakel. jag är en riktig morgon människa och sover helst inte ut hela dagen, så efter det här går jag nog och lägger mig. för det blir en tidig dag imorgon. jag ska nämligen upp & dammsuga sen drar jag till fridhemsplan med, anelja, smeity, aminata och telli plus deras lag förståss. jag hängde nyss lite tvätt faktiskt, jag är lite stolt över mig själv att jag tvättar alla mina kläder helt själv eftersom jag är inte så bra på att hjälpa till med annat i huset. just nu håller jag på att ´leta ihjäl mig på den här sladden för att jag ska kunna lägga in bilder .. jag blir sinnesjuk. men jag hittar den antagligen ni får ha det bra PUUUUUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va duktig du är som fixar med din egen tvätt gumms!



Puss/ Moster

2009-04-18 @ 10:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0