kvällsmys

hej bloggen, än en lyckad dag!
jag vaknade vid halv 9 och började direkt fixa mig jag satt på mig kläder, sminkade mig & fixade mitt hår. tjugo över 10 skulle alla träffas nere på gården. Alla blev lite sena och alla hade inte kommit tills klockan var exakt tjugotre i halv om jag minns helt rätt. Bussen kom inte tills 10 i då vi skulle möta laget i vällingby men de väntade på oss och vi hann i tid precis till tåget. I Bredäng, 127. jag och anelja satt och lyssnade på musik med laget spelade som galningar, tills min ipod laddade ur.. och jag började spela snake.. beroendeframkallande säger jag bara, men kul! tyvär förlorade laget men bara med några poäng, anledningen till förlusten var att Alvik som de mötte hade cirka 20 spelare medan vi hade 6. Orättvist! På hem vägen bestämde vi oss för att åka till barkaby & träffa attila, men han var i kungsan och däärför blev det ingenting .. Men vi gick ut istället. men JAJA.
Jag ska dra KYSS.
__________________________________________________________________________________


jag har alltid velat ha en "dagens ...." nu har jag äntligen en som ingen annan har tror jag.
dagens modell! Tyra Banks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0