good morning sunshine

godmorgon, idag vaknade jag vi 7 .. 7 helt nanslöst eftersom jag somnade vid 3, så jag har bara sovit fyra timmar det konstiga med det hela var att jag vaknade helt av mig själv. jag är redo att åka, jag har duschat jag har sminkat mig, jag har nästan fixat mitt hår och jag ska snart dra till fridhemsplan och kolla på när några kompisar har match har inte gått på ett tag har jag märkt.. som ni märker hittade jag inte sladden och det kommer antagligen inte bli så mycket bilder tillsvidare, men förhoppningsvis kan jag be smeity skicka lite av bilderna hon tog igår lite senare. nu hade jag tänkt göra en dagens outfit utan bild ..
byxor : jeans leggings från ginatricot
linne : svart linne, H&M
tröja : svart långärmad, från topshop
scarf : mörkgrå, leopardmönstrad från H&M
smink: mascara loréal,
bronzing lotion LdB, puder isadora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0