?!

hej det verkar som livet rullar på som det alltid gjort det oväntade händer , vänner bråkar, jag klantar till det, osv.
min paus blev inte särskillt långt anar jag men hur som helst har jag stor städat mitt rum. Ärligt det såg ut somm alquida hade bombat, det tog ätt så lång tid men det var väl ganska mysigt med tanke på att aminata höll mig sällskap och när jag tänker på hur skönt jag kommer sova inatt. just nu sitter jag och lyssnar på musik och längtar till imorgon då solen kommer lysa igen YEEAAH, fyfan vad skönt. idag låg jag ute på hängmattan jag har på min balkong och solade det var så oerhört skönt även om jag faktiskt inte blev brun, med det kvittar. skola imorgon -.- suck! I'll make the best of it. PPPUUUUUSSSSSS


tagen från http://irstad.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0