chocolatecake

Hola, jag kom hem för ett litet tag sen och har suttit och kollat på 2 & 1/2 men. men nu sitter jag här igen min syster bakade nyss jätte goda brownies mmmmumsfillebabba! hon håller nu på att göra kakor. ni kommer säkert märka att min syster är ett bakgeni om ni läser bloggen dagligen. I <3 SYSTER! Vad tycker ni om min nya design förresten?

idag gick jag först bara ut med anelja sen kom patryk, kameliya, smeity & aminata en efter en och till slut kom hamza också! yeeeaah! vi satt och myste det var riktigt härligt och vi gjorde väl lite halvt skumma saker antar jag. men det var sjukt kul. vi satt där i flera timmar tror jag.

Imorgon
ska jag dra och kolla på när tjejerna spelar match och då är det garanterat får jag hoppas jag vill inte liksom fixa mig för något som sen inte händer imorgon igen. jag blev ju lite besviken tidigare idag även om jag nu kan säga att min dag visade sig bli perfekt i slutändan! vilken tur!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0