besvikelse

hej bloggen, det verkar inte som jag kommer härifrån hässelby idag eftersom jag hade inget busskort och hade sagt det redan igår men då erbjöd sig aminata att låna ut ett till mig, men nu idag när jag ringde sa hon att anelja skulle ha det men att hon kunde fråga smeity om hon hade ett men det svaret visade sig vara ett nej.. och nu vet jag inte hur det blir om anelja åker eller inte men det är väl lika bra att jag tar en hemma dag tänkte jag nu när jag kollade ut genom fönstret och såg att molnen är mörkgra, även om solen skiner upp i det blå. men det är väl lika bra antar jag, jag har varit ute så mycket på sistone. idag hade jag tänkt att byta header man jag är lite osäker om jag ska vänta tills jag hittat sladden så jag kan ha lite nya bilder. eftersom jag har så omysiga klder tänkte jag att jag tar och byter om till någonting mysigare. men nu ska jag dricka te, känner mig lite sugen. hörs senare PPPPUUUUUSSSSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0